Obuka “Rad sa teško saradljivim klijentima”

Obuka je namenjena svim profesionalcima, kao i zainteresovanim studentima – defektologije, pedagogije, psihologije i političkih nauka i svima onima koji žele da unaprede svoje praktične veštine u radu sa teško saradljivim korisnicima.

 

  • Kako postaviti granice u radu sa teško saradljivim klijentima?
  • Koje veštine koristiti za motivaciju i pridruživanje u radu sa ovom grupom klijenata?
  • Kako se rešiti ličnih otpora u radu sa teško saradljivim klijentom …

Ukoliko imate potrebu za praktičnim odgovorima na ova i mnoga druga pitanja, za vas dragi studenti i kolege profesionalci iz oblasti prosvete, socijalne, zdravstvene zaštite i sl., pripremili smo edukaciju bez provere znanja, pod nazivom “Rad sa teško saradljivim klijentima”.

Predavači:

Ljiljana Marković , dipl.specijalni pedagog/savetnica za lični i profesionalni razvoj EduCentra sa višegodišnjim iskustvom u radu sa marginalizovanim grupama, u poslednjih 6 godina specijalizovala se za rad sa decom i mladima sa problemima u ponašanju i članovima njiovih porodica. Realizator je i autor više obuka u kojima je učestvovalo više od 160 stručnih radnika, koje su namenjene razvijanju veština profesionalaca zaposlenih u socijalnoj zaštiti, prosveti i pravosuđu.

Obuka traje jedan dan, a u Komori socijalne zaštite kategorisana je kao edukacija bez provere znanja i nosi 5 bodova.

Za dodatne informacije o obuci kontaktirajte nas putem telefona ili imejla. Prijava je  najkasnije 2 dana pred početak obuke.